Lapkričio 25 - 27 d. laikinai neveiks „Danske Bank“ paslaugos internetu

Informuojame, kad nuo lapkričio 25 d. 0.00 val. iki lapkričio 27 d. 8.00 val. „Danske Bank“ bus atliekami informacinių sistemų atnaujinimo darbai, todėl nurodytu laikotarpiu nebus teikiamos paslaugos „Danske eBanku“, „Danske mBanku“, „Danske SMS banku“, neveiks „Danske eDokumentų“ paslauga.

informuojame, kad nuo lapkričio 25 d. 0.00 val. iki lapkričio 27 d. 8.00 val. „Danske Bank“ bus atliekami informacinių sistemų atnaujinimo darbai, todėl nurodytu laikotarpiu nebus teikiamos paslaugos „Danske eBanku“, „Danske mBanku“, „Danske SMS banku“, neveiks „Danske eDokumentų“ paslauga.
 
Minimu laikotarpiu nebus teikiamos šios paslaugos
  • Kortelės sąskaitos likučio patikrinimo bei pinigų įnešimo operacijos bankomatuose ir „Perlo“ terminaluose.
  • Atsiskaitymas elektroninėse parduotuvėse banko sąskaitose esančiomis lėšomis (BankLink).
  • Mokėjimai pagal nuolatinių mokėjimų sandorius (jie bus įvykdyti po sistemų atnaujinimo).
 
Atsiskaitymai debeto ir kredito kortelėmis, pinigų išėmimo operacijos bankomatuose ir „Perlo“ terminaluose veiks kaip įprasta.


Po atnaujinimų – patogesnis „Danske eBankas“
  • Jungiantis prie „Danske eBanko“ ar „Danske mBanko“ nebereikės pateikti vartotojo slaptažodžio. Prisijungiant pakaks suvesti vartotojo ID ir prisijungimą patvirtinti slaptažodžių generatoriumi arba elektroniniu parašu.
  • Mokėjimus atliksite naudodami vieną mokėjimo formą, kurią pasieksite per „Danske eBanko“ meniu punktą „Mokėjimas“.
 
Atsiprašome dėl galimų nepatogumų ir maloniai siūlome reikalingas operacijas atlikti iš anksto. Kilus klausimams prašome kreiptis į „Danske Bank“ telefonu 1636.