E. sąskaitos siuntimas

E. sąskaita yra elektroninis dokumentas, siunčiamas klientams už parduotas prekes ar suteiktas paslaugas. E. sąskaitas bankas perduodama saugiu elektroniniu kanalu ir klientai gali jas saugoti bei valdyti per „Danske eBanką“.

Naudinga jūsų verslui

  • Mažesnės sąskaitų išrašymo išlaidos. Jums nereikės spausdinti ir siųsti popierinių sąskaitų. E. sąskaitos atitinka visus Pridėtinės vertės mokesčio įstatyme nurodytus sąskaitoms faktūroms keliamus reikalavimus, todėl gali būti naudojamos vietoj popierinių sąskaitų faktūrų. 
  • Patikimas lėšų gavimas. Jums nereikės nerimauti, kad klientas gali pamiršti laiku sumokėti už prekes ar paslaugas, nes e. sąskaitos gali būti apmokamos automatiškai.
  • Sutartį pakanka sudaryti tik su „Danske Bank“. Jums tik reikės sudaryti sutartį su „Danske Bank“ dėl e. sąskaitų siuntimo, ir jūsų klientai galės gauti ir apmokėti e. sąskaitas iš bet kurio Lietuvos banko.
  • Patogu jūsų klientams. Pasirinkęs e. sąskaitas apmokėti automatiškai, klientas nebesirūpins sąskaitų apmokėjimu, o atliktus mokėjimus visada galės kontroliuoti saugioje „Danske eBanko“ aplinkoje.
  • Saugu jūsų klientams. Jei klientas nenori naudotis automatinio mokėjimo paslauga, jis gali su e. sąskaita susijusius mokėjimus atlikti rankiniu būdu, naudodamas iš anksto užpildytą mokėjimo nurodymą. 

Kaip užsisakyti?

  • Susisiekite su savo vadybininku, atsiųskite mums elektroninę užklausą arba paskambinkite telefonu 1636.
  • Sudarykite e. sąskaitos pateikimo sutartį su „Danske Bank“.
  • Pritaikykite savo apskaitos sistemas e. sąskaitos pateikimui klientams. Lietuvos banko pateikiamas taisykles ir techninę specifikaciją rasite čia.
  • Informuokite savo klientus apie galimybę sąskaitas gauti ir jas apmokėti elektroniniu būdu.

Jums taip pat gali būti aktuaku