Rinkti duomenis apie Klientą banką įpareigoja LR Pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymas ir poįstatyminiai teisės aktai. Siekdamas atitikti teisės aktų reikalavimus, taip pat Klientui palengvinti informacijos pateikimo procesą, bankas yra paruošęs standartizuotą klausimyną, kurį klientai gali užpildyti „Danske eBanke“. Nuo šiol norint pateikti (atnaujinti ar pakeisti) duomenis, nebūtina apsilankyti banko filiale.
Kodėl bankai klausia
Siekiame būti patikimu ir atsakingu partneriu, ir savo klientams stengiamės suteikti geriausią aptarnavimą bei teikti kokybiškas finansines konsultacijas. Mūsų tikslas – užtikrinti, kad kasdienėje veikloje būtų laikomasi teisės aktų reikalavimų ir vieno iš pagrindinių bankininkystės principų – pažinti savo klientą.
Rinkti duomenis apie Klientą banką įpareigoja LR Pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymas ir poįstatyminiai teisės aktai. Siekdamas atitikti teisės aktų reikalavimus, taip pat Klientui palengvinti informacijos pateikimo procesą, bankas yra paruošęs standartizuotą klausimyną, kurį klientai gali užpildyti „Danske eBanke“. Nuo šiol norint pateikti (atnaujinti ar pakeisti) duomenis, nebūtina apsilankyti banko filiale.