Skip to main content
  • Sveiki!
  • Karjera
  • Apie mus
  • Kontaktai
Danske Bank
  • Elektroninė bankininkystė

    Elektroninės paslaugos

    Naudinga

    • Danske eBanko pagalbos centras
    • Saugi elektroninė bankininkystė
  • EN
Danske eBankas
Danske eBankas
  • EN
  • Sveiki!
  • Karjera
  • Apie mus
  • Kontaktai
Uždaryti
Dropdown view all

Danske eBanko pagalbos centras

Neradote reikalingų atsakymų? Skambinkite mums telefonu +370 5 215 6666.

Pirmas puslapis

  • Čia galite nusistatyti ir peržiūrėti dažniausiai naudojamų sąskaitų sąrašą, sudaryti dažniausiai naudojamų paslaugų meniu, matyti pranešimų suvestinę.

    Pirmo puslapio nustatymai (pdf)

Kasdienės paslaugos

  • Čia pateikiama informacija apie „Danske eBanku“ valdomas sąskaitas.

    Sąskaitų apžvalga (pdf) 
    Sąskaitos informacija (pdf)
  • Galite peržiūrėti ir atsisiųsti sąskaitų judėjimo ataskaitas, užsisakyti sąskaitos ataskaitos periodinį formavimą.

    Beprocenčio kredito limito laikotarpis (pdf)
    Sąskaitų analizė (pdf)
    Išrašo užsakymas (pdf)

    Pavyzdžiai:

    Sąskaitos ataskaita
    Sąskaitos išrašas

  • Atskirais sąrašais pateiktos visos į „Danske eBanką“ įvestos operacijos (nepasirašytos, pasirašytos, atmestos ir įvykdytos operacijos).

    Operacijų sąrašai (pdf)

Finansavimas

  • Kreditų apžvalgos lange pateikiamos suteiktų kreditų sąlygos, mokėjimo grafikai ir kita aktuali informacija.

    Kaip „Danske eBanke“ peržiūrėti kredito grąžinimo grafiką?
  • „Danske lizingo“ sutarčių valdymas.

    Kaip peržiūrėti lizingo sutartį „Danske eBanke“?

Paslaugos

  • Čia pateikiamos iliustruotos instrukcijos, kaip pateikti įvairios paskirties prašymus per „Danske eBanką".

    Laisvos formos prašymas (pdf)
    Prašymas dėl finansinių įsipareigojimų prisiėmimo (pdf)
    Prašymas dėl dividendų arba tantjemų išmokėjimo (pdf)
    Audito pažymos užsakymas (pdf)
    Prašymas parduoti bankui įkeistą turtą (pdf)
    Prašymas dengti visą kreditą arba jo dalį (pdf)
    Įvairūs prašymai, leidimai, pažymos (pdf)

Informacija ir nustatymai

  • Čia rasite juridinio asmens klausimyną sudarytą atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos pinigų plovimo prevencijos teisės aktų reikalavimus bei Lietuvos banko pinigų plovimo prevencijos metodines rekomendacijas kredito įstaigoms, kurios buvo parengtos vadovaujantis tarptautiniais bankų veiklos standartais bei pagrindiniu principu - „PAŽINK SAVO KLIENTĄ“.

    Juridinio asmens klausimynas (pdf)

  • Čia pateikiamas naudotojo ir banko susirašinėjimas, bei galimybė sukurti naują pranešimą.

  • Čia galite keisti naudotojo parametrus.
  • Čia galite redaguoti „Danske eBanko“ pirmą puslapį.

    Pirmo puslapio nustatymai (pdf)
  • Čia privatūs asmenys gali pakeisti valdomų sąskaitų sąrašą, nustatyti sąskaitų limitus, keisti asmeninę informaciją. Įmonės vadovai gali keisti nustatytums ne tik sau, bet ir kitiems bendrovės darbuotojams. Taip pat atblokuoti užsiblokavusius naudotojus ar keisti operacijų pasirašymo lygius.

    Naudotojų ir teisių valdymas (pdf)
  • Pateikiama informacija apie įvykdytas ir atmestas operacijas, gautus pranešimus, naudotojo limitus, naudotojo teises, paskutinio prisijungimo laiką bei adresą. O taip pat, įvykus prisijungimo slaptažodžių vagystei, šiame lange galite blokuoti savo naudotojo prisijungimą prie „Danske eBanko“.

    Prisijungimo informacija (pdf)

  • Standartinės Danske eBanko sutarties sąlygos (pdf)
    Mobilaus parašo naudojimo instrukcija (pdf)
    Stacionaraus elektroninio parašo naudojimo instrukcija (pdf)
    Asmens tapatybės kortelės naudojimo instrukcija (pdf)
    Operacijų tipų sąrašas (pdf)
    ISO 20022 standarto duomenų formato naudojimo taisyklės (pdf) 

Sparčioji paieška

  • Palūkanų normos

Svarbi informacija

  • Kodėl bankai klausia
  • Skundai
  • Asmens duomenys

Kontaktai

  • Kontaktai
  • Rekvizitai
  • Danske Bank Grupė
    • Palūkanų normos
    • Kodėl bankai klausia
    • Skundai
    • Asmens duomenys
    • Kontaktai
    • Rekvizitai
    • Danske Bank Grupė
Kontaktų centro tel. +370 5 215 6666 (I-V 8.30-16.30 val.) Rašykite mums: info@danskebank.lt
Telefono pokalbiai gali būti įrašomi ir saugomi dokumentacijos ir saugumo užtikrinimo tikslais.

Visos teisės saugomos „Danske Bank“. „Danske Bank A/S“ Lietuvos filialas,  Saltoniškių g. 2, LT-08500 Vilnius, yra autorizuotas Daniškosios Finansų Priežiūros Tarnybos. Susipažinkite su mūsų Privatumo politika, naudojimo taisyklėmis ir informacija apie slapukus. 

Jei turite klausimų, kaip yra tvarkomi jūsų asmens duomenys, visada galite su mumis susisiekti. Su mūsų duomenų apsaugos departamentu galima susisiekti kreipiantis, Holmens kanal 2-12, 1092 Kopenhaga, Danija, arba el. paštu: DPOfunction@danskebank.com

„Danske Bank“ naudojami slapukai ir asmens duomenų tvarkymas

Mes naudojame mūsų pačių ir trečiųjų šalių slapukų surinktus duomenis. Mes naudojame slapukus ir tvarkome asmens duomenis siekdami prisiminti Jūsų nustatymus, tobulinti paslaugas, įvertinti srautą, rodyti Jums atitinkamus pranešimus (įskaitant profiliavimą) ir stebėti, kaip naudojatės mūsų svetaine. Galite pasirinkti sutikti su visų slapukų naudojimu arba spustelėti slapukų nustatymus, kad sutiktumėte su mūsų funkcinių, statistinių ir rinkodaros slapukų naudojimu arba tik būtinų slapukų naudojimu. Jūsų sutikimas apima slapukų naudojimą ir susijusį asmens duomenų tvarkymą. Norėdami gauti daugiau informacijos, spustelėkite Slapukų naudojimas, ir asmens duomenų tvarkymas. Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip atšaukti savo sutikimą, spustelėkite slapukų gairių nuorodą mūsų svetainės apačioje.