MasterCard Standard

Kredito kortele atsiskaitykite visame pasaulyje nepatirdami jokių problemų.

Pranašumai

  • Kelionių draudimas

    Kortelių „MasterCard Standard“ turėtojai automatiškai apdraudžiami „If P&C Insurance AS“ kelionių užsienyje draudimu, galiojančiu nuo kortelės išdavimo dienos iki jos galiojimo pabaigos.

    Draudimo apsaugos sąlyga

    Draudimo suma

    Franšizė

    Būtinoji medicininė pagalba

    60 000 EUR

    Netaikoma

    Draudimas nuo nelaimingų atsitikimų (mirties ir neįgalumo rizikos)

    8 700 EUR

    Netaikoma

    Bagažas

    500 EUR

    50 EUR

    Bagažo vėlavimas

    150 EUR

    4 val.

    Civilinė atsakomybė

    10 000 EUR

    100 EUR

     

    Pastabos

    • Draudimo apsauga galioja pagrindinės kortelės turėtojui (Apdraustasis) jei jam ne daugiau kaip 75 metai, taip pat kartu su juo keliaujantiems jo šeimos nariams: sutuoktiniui (arba ne mažiau kaip vienerius metus neįregistravus santuokos bendrai gyvenančiam ir bendrą ūkį vedančiam asmeniui ar sugyventiniui) ir vaikams ar įvaikiams iki 18 metų amžiaus.
    • Papildomos kredito kortelės turėtojams draudimo apsauga negalioja.
    • Draudimo apsauga negalioja, jei nėra sumokėtas kredito kortelės įkainiuose nustatytas metinis sąskaitos tvarkymo mokestis.
    • Draudimo apsauga vienos kelionės į užsienį metu galioja ne ilgiau kaip 30 kalendorinių dienų, per 1 kortelės galiojimo metus – ne ilgiau kaip 90 dienų.
    • Draudimo apsauga galioja draudiminiams įvykiams, atsitikusiems bet kurioje pasaulio šalyje, išskyrus Lietuvos Respubliką bei šalį, kurioje Apdraustasis nuolat gyvena (jei Lietuvos Respublika nėra nuolatinė Apdraustojo gyvenamoji vieta), jei Apdraustasis nuolat gyvena ne Lietuvos Respublikoje.
    • Jei Apdraustasis turi kelias „Danske Bank“ korteles, laikoma, kad jis yra apdraustas tik vienu didžiausią draudimo apsaugos apimtį suteikiančiu draudimo variantu.
    • Atsitikus draudiminiam įvykiui, Apdraustasis arba jo atstovas privalo nedelsdamas apie tai pranešti draudimo bendrovei „If“ telefonu +370 5 210 8925.
  • Kredito limitas

    Kredito kortelei gali būti suteiktas pasirinktas kredito limitas:

    Nuolatinis kredito limitas

    Kredito limitas suteikiamas 2 metų laikotarpiui, panaudotą kredito limitą padengiant iki paskutinės kredito limito galiojimo dienos, be periodinių mokėjimų.

    Kredito limitas suteikiamas ne jaunesniems kaip 21 metų, dirbantiems arba nuolatines pajamas gaunantiems privatiems asmenims.

    Beprocentis kredito limitas

    Kredito limitas suteikiamas 2 metams, periodiškai padengiant panaudotą kreditą. Kredito limitui nustatytas atsinaujinantis 45 kalendorinių dienų nemokamų palūkanų periodas. Šis periodas skaičiuojamas nuo pirmos kredito limito panaudojimo dienos iki pilno panaudoto kredito limito padengimo.

    Kredito limitas suteikiamas ne jaunesniems kaip 21 metų, dirbantiems arba nuolatines pajamas gaunantiems privatiems asmenims.

Saugus atsiskaitymas internetu

  • MasterCard SecureCode

    mastercard securecode 

    Siekdami užtikrinti Jūsų atsiskaitymų internete saugumą, įdiegėme tarptautinį saugumo įrankį, padedantį apsisaugoti nuo neteisėto Jūsų kortelės panaudojimo. MasterCard® SecureCode™  ženklu pažymėtose interneto parduotuvėse prieš atsiskaitant už prekes ar paslaugas, Jūsų bus paprašyta suvesti tik Jums žinomą kortelės saugos kodą.

     

    Daugiau apie MasterCard SecureCode programą anglų kalba rasite čia

  • Kaip tai veikia
    Saugaus atsiskaitymo programoje automatiškai dalyvauja visi „Danske Bank“ klientai, turintys debeto ar kredito korteles. Suvedus saugos kodą, bankas per kelias sekundes patikrina Jūsų tapatybę ir įsitikinęs, kad Jūs esate kortelės savininkas, patvirtina Jūsų pirkimą. Neteisingai suvedus saugos kodą, mokėjimas nėra patvirtinamas ir pinigai iš sąskaitos nenuskaičiuojami. Papildomas saugumo įrankis užtikrina, kad Jūsų mokėjimo kortele atsiskaityti galėsite tik jūs.
  • Kaip vyksta atsiskaitymo internetu procesas?
    • Interneto parduotuvėje išsirinksite prekes ar paslaugas ir kaip įprasta suvesite atsiskaitymui skirtus mokėjimo kortelės duomenis: kortelės turėtoją, kortelės numerį, jos galiojimo data ir CVC2 /CVV2 (triženklis skaičius esantis kortelės kitoje pusėje).
    • Sistema jus nukreips į „Danske Bank“ saugaus atsiskaitymo internetu langą.
    • Mokėjimo patvirtinimui Jums bus išsiųstas SMS žinute vienkartinis Saugos kodas.
    • Įsitikinkite, kad visa apie pirkimą pateikta informacija yra teisinga ir suveskite gautą vienkartinį Saugos kodą.
    • Teisingai suvedus saugos kodą, pirkimas bus patvirtintas.
    • Suvedus neteisingai 3 (tris) kartus Saugos kodą, kortelė blokuojama atsiskaitymams elektroninėse parduotuvėse pažymėtose „MasterCard SecureCode“ ir „Verified by Visa” ženklu.
    • Parduotuvėse, kurios nėra įdiegusios tarptautinio saugaus atsiskaitymo internete įrankio, Jūs ir toliau galėsite saugiai atsiskaitinėti Jums įprastu būdu.
  • Ką svarbu žinoti apie Saugos kodą?
    • Vienkartinis saugos kodas yra siunčiamas Jūsų nurodytu mobiliu telefono numeriu 3D Saugos kodo gavimui.
    • Banko siunčiamas vienkartinis Saugos kodas yra sudarytas iš dviejų lotyniškų raidžių ir aštuonių skaitmenų.
    • Jums išsiųstas Saugos kodas galioja ribotą laiką, todėl jei per 5 minutes Jūs neįvesite Saugos kodo – jis nustos galioti. Norėdami gauti naują Saugos kodą mokėjimo patvirtinimui – spauskite ekrane „Atsisiųsti naują saugos kodą“.
    • Pasikeitus mobilaus telefono numeriui, informuokite Banką. Tai galite padaryti atvykdami į artimiausią banko skyrių, banko telefonu 1636 arba pasikeitę jį Danske eBanke (Mokėjimo kortelės -> Saugus atsiskaitymas).
    • Jei užblokavote kortelę atsiskaitymams MasterCard SecureCode“ ir „Verified by Visa” ženklu pažymėtuose interneto parduotuvėse, turite kreiptis į Banką dėl kortelės blokavimo panaikinimo. Tai galite padaryti atvykdami į artimiausią Banko skyrių ar paskambinę darbo valandomis Banko telefonu 1636 ar Danske eBanke.
    • Pateikus prašymą panaikinti saugaus atsiskaitymo internetu blokavimą ar įvedus telefono numerį Danske eBanke (Mokėjimo kortelės -> Saugus atsiskaitymas), atsiskaityti kortele vėl galėsite:
      • nuo 8.15 val. (panaikinus blokavimą ar įvedus telefono nr. nuo 23 iki 7 val.)
      • nuo 12.15 val. (panaikinus blokavimą ar įvedus telefono nr. nuo 7 iki 11 val.)
      • nuo 16.15 val. (panaikinus blokavimą ar įvedus telefono nr. nuo 11 iki 15 val.)
      • nuo 20.15 val (panaikinus blokavimą ar įvedus telefono nr. nuo 15 iki 19 val.)
      • nuo 00.15 val. (panaikinus blokavimą ar įvedus telefono nr. nuo 19 iki 23 val.) 

    Jeigu atsiskaitymo metu Jūs negaunate SMS žinutės, informuokite apie tai banką išsiųsdami pranešimą Danske eBanku, atvykę į artimiausią banko skyrių ar paskambinę darbo valandomis banko telefonu 1636.

Atsiskaitymų užsienyje prevencija

  • Atsiskaitymų užsienyje prevencija

    Kasdien stebime elektroninius atsiskaitymus užsienio valstybėse ir, atsižvelgdami į ekonominės, politinės situacijos pokyčius, padažnėjusius neteisėtus atsiskaitymus ar duomenų vagystes, ribojame atsiskaitymą tam tikrų šalių elektroninėje erdvėje.

    Ribojimų mastas priklauso nuo galimos rizikos. Tarkime, gali būti draudžiama išsiimti grynųjų pinigų iš bankomatų, atsiskaityti kortele tose parduotuvėse, kuriose nereikia įvesti PIN kodo, ar atsiskaityti internete.

  • Šalių, kuriose ribojami elektroniniai atsiskaitymai, sąrašas

    Šalis

    Taikomi ribojimai

    Argentina

    Neleidžiamos lustinės technologijos nepalaikančios operacijos

    Bahreinas

    Neleidžiamos operacijos kortelėmis

    Bolivija

    Neleidžiamos lustinės technologijos nepalaikančios operacijos

    Brazilija

    Neleidžiamos lustinės technologijos nepalaikančios operacijos

    Čilė

    Neleidžiamos lustinės technologijos nepalaikančios operacijos

    Dominikos Respublika

    Neleidžiamos lustinės technologijos nepalaikančios operacijos

    Ekvadoras

    Neleidžiamos lustinės technologijos nepalaikančios operacijos

    Filipinai

    Neleidžiamos lustinės technologijos nepalaikančios operacijos

    Indija

    Neleidžiamos lustinės technologijos nepalaikančios operacijos

    Indonezija

    Neleidžiamos lustinės technologijos nepalaikančios operacijos

    Jungtinės Amerikos Valstijos

    Neleidžiamos lustinės technologijos nepalaikančios operacijos

    Kambodža

    Neleidžiamos operacijos kortelėmis

    Kanada

    Neleidžiamos lustinės technologijos nepalaikančios operacijos

    Kinija

    Neleidžiamos lustinės technologijos nepalaikančios operacijos

    Kolumbija

    Neleidžiamos lustinės technologijos nepalaikančios operacijos

    Kuveitas

    Neleidžiamos lustinės technologijos nepalaikančios operacijos

    Libija

    Neleidžiamos operacijos kortelėmis

    Malaizija

    Neleidžiamos lustinės technologijos nepalaikančios operacijos

    Meksika

    Neleidžiamos lustinės technologijos nepalaikančios operacijos

    Panama

    Neleidžiamos lustinės technologijos nepalaikančios operacijos

    Peru

    Neleidžiamos lustinės technologijos nepalaikančios operacijos

    Pietų Korėja

    Neleidžiamos lustinės technologijos nepalaikančios operacijos

    Singapūras

    Neleidžiamos lustinės technologijos nepalaikančios operacijos

    Šri Lanka

    Neleidžiamos lustinės technologijos nepalaikančios operacijos

    Tailandas

    Neleidžiamos lustinės technologijos nepalaikančios operacijos

    Taivanis

    Neleidžiamos lustinės technologijos nepalaikančios operacijos

    Vietnamas

    Neleidžiamos lustinės technologijos nepalaikančios operacijos


  • Informuokite mus apie planuojamas keliones

    Siekiame, kad Jums nekiltų nesklandumų, todėl kviečiame pranešti, jei vykstate į šalis, kuriose taikomi elektroninių atsiskaitymų ribojimai. Taip išvengsite operacijų blokavimo, kai atsiskaitysite kelionės metu. Pasirinkite Jums patogiausią būdą mus informuoti:

    „Danske eBanku“

    „Danske eBanke“ pasirinkite meniu punktą „Mokėjimo kortelės“ –> „Kortelių apribojimai“. Ten matysite rizikingų šalių sąrašą. Pasirinkite šalį, į kurią ketinate vykti, nustatykite laikotarpį, kada ten būsite, pasirinkite korteles, kurioms neturi būti taikomi ribojimai. Pasibaigus nurodytam laikotarpiui, apsaugos sistema vėl stebės Jūsų kortelę ir neleis atlikti įtartinų atsiskaitymo operacijų.

    Telefonu 1636

    Kai paskambinsite telefonu 1636, banko konsultantai patikrins Jūsų tapatybę, paprašys nurodyti šalį, į kurią vykstate, vizito laikotarpį ir korteles, kuriomis planuojate atsiskaityti. Pasibaigus nurodytam laikotarpiui, apsaugos sistema vėl stebės Jūsų kortelę ir neleis atlikti įtartinų atsiskaitymo operacijų.

    Klientų aptarnavimo padaliniuose

    Klientų aptarnavimo padaliniuose Jums reikės nurodyti šalį, į kurią vykstate, vizito laikotarpį ir korteles, kuriomis planuojate atsiskaityti. Pasibaigus nurodytam laikotarpiui, apsaugos sistema vėl stebės Jūsų kortelę ir neleis atlikti įtartinų atsiskaitymo operacijų.


  • Būkite dėmesingi
    • Prieš vykdami į užsienį užsirašykite ir keliaudami turėkite ilgąjį „Danske Bank“ telefono numerį.
    • Būkite atidesni nei įprastai, kai naudojatės kortele užsienyje.
    • Neatsiskaitykite kortele įtartinose vietose.
    • Bankomatais naudokitės tik saugiose, gerai apšviestose vietose (pvz., prekybos centruose, bankuose).

Klausimai ir patarimai

  • Ką daryti pamiršus PIN kodą?

    Jeigu pamiršote PIN kodą, susisiekite su banku. Turėsite užpildyti prašymą išduoti naują mokėjimo kortelę. Kortelę su nauju PIN kodu bankas išduos per tris darbo dienas.

    Taikomas fiksuotas naujo PIN kodo priskyrimo mokestis, kurį rasite banko paslaugų įkainiuose.

    Prašymą galite užpildyti bet kuriame klientų aptarnavimo skyriuje.

  • Ar galiu kortelės PIN kodą pakeisti į lengviau įsimenamą?

    Esamą mokėjimo kortelės PIN kodą galite pakeisti bet kuriame „Danske Bank“ bankomate.

    Pakeisti PIN kodą bankomate nesudėtinga: pasirinkite funkciją „Keisti PIN kodą“ ir vykdykite ekrane pateikiamus nurodymus. Naujasis PIN kodas įsigalioja iš karto.

  • Pamečiau (pavogė) kortelę. Ką daryti?

    Nedelsdami užblokuokite kortelę. Tai galite padaryti „Danske Bank“ interneto svetainėje, paskambinę į „Danske Bank“ informacijos centrą numeriu 1636 arba atvykę į artimiausią „Danske Bank“ klientų aptarnavimo skyrių.

    Taip pat turėsite užpildyti prašymą išduoti naują mokėjimo kortelę. Prašymą galite užpildyti bet kuriame klientų aptarnavimo skyriuje.


  • Sulaužiau kortelę / kortelė išsimagnetino. Ką daryti?
    Atvykite į banką ir prašymą išduoti naują mokėjimo kortelę. Nauja kortelė bus išduota per tris darbo dienas.
  • Kortelė įstrigo bankomate. Ką daryti?
    Jeigu kortelė įstrigo bankomate, nedelsdami ją užblokuokite paskambinę į „Danske Bank“ informacijos centrą numeriu 1636 arba atvykę į artimiausią „Danske Bank“ klientų aptarnavimo skyrių.
  • Pastebėjau neatitikimų mėnesio ataskaitoje. Kur kreiptis?

    Pastebėję neatitikimų kortelės sąskaitoje, skambinkite į „Danske Bank“ informacijos centrą numeriu 1636 arba pateikite užklausą atvykę į artimiausią „Danske Bank“ klientų aptarnavimo skyrių.

    Tai, per kiek laiko bus išaiškinti neatitikimai, priklauso nuo turimos kortelės tipo ir operacijos atlikimo vietos (Lietuvoje ar užsienyje).

    Neatitikimų kortelės sąskaitoje nenustačius, taikomas fiksuotas užklausos išnagrinėjimo mokestis.

  • Kokią didžiausią sumą galima išimti iš kortelės sąskaitos?
    Dėl saugos 24 val. laikotarpiu taikomi operacijų skaičiaus ir leidžiamos išgryninti pinigų sumos apribojimai. Didžiausias galimas atitinkamos kortelės operacijų skaičius ir suma nurodyti kainyne.
    Atsižvelgiant į bankomate nustatytus grynųjų pinigų išėmimo apribojimus, pageidaujamam grynųjų pinigų kiekiui išimti gali prireikti kelių operacijų.
  • Kaip pasitikrinti kortelės sąskaitos likutį?

    Kortelės sąskaitos likutį galite sužinoti bet kuriuo metu, naudodamiesi:

    • „Danske Bank“ bankomate.
    • Danske eBanku.
    • Danske SMS banku.

    Kaip išsiųsti SMS žinutę į „Danske SMS bank“ numeriu 1636:

    <galiojantis slaptazodis><tarpas><B(raidinis komandos kodas)><tarpas><korteles serijos numeris>


  • Kuriomis mokėjimo kortelėmis galiu atsiskaityti interneto parduotuvėse?

    Kadangi „Danske Bank“ įdiegta tarptautinė saugaus mokėjimo internetu sistema, atlikti mokėjimus internetu galite ir debeto, ir kredito kortele.

    Internetinių parduotuvių administratoriai gali riboti mokėjimus tam tikro tipo debeto kortelėmis, tačiau „Danske Bank“ sudaro visas technines galimybes atsiskaityti internetu bet kurio tipo kortele, kurios nugarėlėje nurodytas CVV numeris.

  • Atliekant mokėjimą internetu, atveriamas „Danske Bank“ langas, kuriame prašoma įvesti papildomą saugos kodą. Koks tai kodas ir kur jį rasti?

    Internetinėse parduotuvėse, pažymėtose „MasterCard® SecureCode™“ ženklu, prieš atsiskaitant už prekes prašoma įvesti papildomą saugos kodą, kuris žinomas tik jums. Ši tarptautinė saugos priemonė užkardo nepatvirtintus mokėjimus jūsų kortele.

    Vienkartinis 3D saugos kodas išsiunčiamas jūsų nurodytu mobiliojo telefono numeriu.

    Privalote pateikti bankui su kortele susietiną telefono numerį. Tai galite padaryti „Danske eBanke“ (Mokėjimo kortelės -> Saugus atsiskaitymas), bet kuriame klientų aptarnavimo skyriuje arba paskambinę numeriu 1636.

    Praneškite bankui, jeigu jūsų mobiliojo telefono numeris pasikeitė.

Jums taip pat gali būti aktuaku