Sąskaitos perkėlimas ir uždarymas

  • Sąskaitos uždarymas

    Jūs galite nutraukti esamą sąskaitos sutartį ir susijusias sutartis dviem būdais:

    1. Pateikę prašymą „Danske eBanke“ (Paslaugos -> Paslaugų užsakymas -> Kitos paslaugos -> Prašymas nutraukti banko sąskaitos sutartį);
    2. Atvykę į „Danske Bank“ pagrindinę būstinę (Saltoniškių 2, Vilnius). 
      Svarbu! Kadangi Vilniaus klientų aptarnavimo centras (Saltoniškių 2, Vilnius) uždaromas 2018 m. gruodžio 21 d., norint atvykti į susitikimą su klientų aptarnavimo vadybininku po šios datos, prašome iš anksto susitarti dėl susitikimo laiko telefonu 1636.

    Kilus klausimams, visuomet galite kreiptis pagalbos telefonu 1636.

  • Sąskaitos perkėlimas

    Sąskaitos perkėlimo paslauga – tai kliento pageidavimu senojo ir naujai pasirinkto mokėjimo paslaugų teikėjo suteikiama pagalba klientui norinčiam perkelti pas naująjį mokėjimo paslaugų teikėją su sąskaita susietas paslaugas.

    Tai apima

    • Periodinius (nuolatinius) mokėjimus.
    • Periodiškai gaunamus kredito pervedimus.
    • Sąskaitos likučio perkėlimą.
    • Pas senąjį mokėjimo paslaugų teikėją esančių mokėjimo sąskaitų uždarymą.
    • Informacijos pateikimą apie užsakytas e. sąskaitas bei jų automatinius kredito pervedimus.

     Kaip perkelti sąskaitą?

    1. Atsidarykite sąskaitą pas Jūsų pasirinktą naująjį mokėjimo paslaugų teikėją (jei jos dar neturite).

      Sąskaitos atidarymo metu Jūs gausite naujos sąskaitos sutartį, kurioje aprašytos sąskaitos tvarkymo ypatybės. Kartu su sąskaitos sutartimi naujasis mokėjimo paslaugų teikėjas Jums pateiks teikiamų paslaugų bendrąsias taisykles bei paslaugų ir operacijų kainyną. 

    2. Užpildykite naujojo mokėjimo paslaugų teikėjo pateiktą prašymo suteikti sąskaitos perkėlimo paslaugą formą, nurodydami kokias paslaugas įpareigojate atlikti ir nurodykite datą nuo kada.

      Paslaugos teikimo sąlygas, taisykles bei prašymo formą galite nemokamai gauti bet kurio mokėjimo paslaugų teikėjo patalpose, internetinėse svetainėse arba Lietuvos bankų asociacijos internetinėje svetainėje (www.lba.lt). 

    3. Naujasis mokėjimo paslaugų teikėjas, gavęs informaciją iš senojo banko, informuos Jus ir pasikvies į susitikimą sutarčių sudarymui.

      Jūsų pageidavimu, naujasis mokėjimo paslaugų teikėjas Jums pateiks pavyzdinę laiško (pranešimo) formą dėl informacijos apie naują sąskaitos numerį perdavimo trečiosioms šalims, ir išsiųs jį asmenims, pervedantiems Jums lėšas. Kai kurie mokėtojai gali reikalauti, kad prašymas dėl mokėjimo paslaugų teikėjo sąskaitos pasikeitimo būtų pateiktas mokėtojo nustatytos formos ir mokėtojo nurodytu būdu. 

      Sąskaitos perkėlimo dokumentai

     Daugiau informacijos pateikiama Lietuvos bankų asociacijos parengtose taisyklėse. Norėdami sužinoti daugiau, apsilankykite asociacijos svetainėje.