Danske eBanko pagalbos centras

Neradote reikalingų atsakymų? Skambinkite telefonu +370 5 215 6666.

Pirmas puslapis

Kasdienės paslaugos

Finansavimas

Paslaugos

Informacija ir nustatymai

  • Juridinio asmens klausimynas

    Čia rasite juridinio asmens klausimyną sudarytą atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos pinigų plovimo prevencijos teisės aktų reikalavimus bei Lietuvos banko pinigų plovimo prevencijos metodines rekomendacijas kredito įstaigoms, kurios buvo parengtos vadovaujantis tarptautiniais bankų veiklos standartais bei pagrindiniu principu - „PAŽINK SAVO KLIENTĄ“.

    Juridinio asmens klausimynas (pdf)

  • Pranešimai/žinutės

    Čia pateikiamas naudotojo ir banko susirašinėjimas, bei galimybė sukurti naują pranešimą.

  • Naudotojo aplinka
    Čia galite keisti naudotojo parametrus.
  • Pirmo puslapio nustatymai
  • Naudotojų ir teisių valdymas
    Čia privatūs asmenys gali pakeisti valdomų sąskaitų sąrašą, nustatyti sąskaitų limitus, keisti asmeninę informaciją. Įmonės vadovai gali keisti nustatytums ne tik sau, bet ir kitiems bendrovės darbuotojams. Taip pat atblokuoti užsiblokavusius naudotojus ar keisti operacijų pasirašymo lygius.

    Naudotojų ir teisių valdymas (pdf)
  • Prisijungimo informacija

    Pateikiama informacija apie įvykdytas ir atmestas operacijas, gautus pranešimus, naudotojo limitus, naudotojo teises, paskutinio prisijungimo laiką bei adresą. O taip pat, įvykus prisijungimo slaptažodžių vagystei, šiame lange galite blokuoti savo naudotojo prisijungimą prie „Danske eBanko“.

    Prisijungimo informacija (pdf)

Instrukcijos ir taisyklės