Informacija apie paslaugų nutraukimą

Šie pakeitimai turi įtakos klientams, kurie 2018 m. lapkričio 20 d. gavo pranešimą, informuojantį apie santykių su Banku nutraukimą.

 

Kaip buvo pranešta anksčiau, „Danske Bank“ vienodina verslo modelį užsienio rinkose ir Baltijos šalyse nuo šiol koncentruosis išskirtinai į tarptautinių grupės klientų ir globalių korporacijų aptarnavimą.

Sprendimas priimtas atsižvelgiant į tai, kad būtent šiam klientų segmentui „Danske Bank“ Baltijos šalyse gali sukurti didžiausią pridėtinę vertę. 

Sprendimas taip pat reiškia, kad bankas Baltijos šalyse nebeteiks paslaugų naujiems ir esamiems vietos verslo ir privačios bankininkystės klientams.

Banko sąskaitos

  • Sąskaitos

    Ką turėtumėte žinoti?

    • Jūsų banko sąskaitos sutartis (-ys) liks atidaryta iki atskiro pranešimo.
  • Taupymo sąskaita

    Ką turėtumėte žinoti?

    • Jūsų Taupymo sąskaitos sutartis bus nutraukta 2019 m. vasario 2 d.
    • Jūsų taupymo sąskaitos likutis bei iki 2019 m. vasario 1 d. priskaičiuotos palūkanos bus pervestos į Jūsų banko sąskaitą 2019 m. vasario 2 d.
    • Jeigu Taupymo sąskaitos sutartis buvo sudaryta jaunesnio nei 14 metų amžiaus asmens vardu, tokią sąskaitą gali valdyti tik abu tėvai (globėjai) veikdami kartu.

Kredito sutartys

  • Kredito sutartys

    Ką turėtumėte žinoti? 

    • Jūsų kredito sutartis (-ys) liks galioti ir nesikeis.

Taupymas ir investavimas

  • Terminuotieji indėliai

    Ką turėtumėte žinoti?

    • Jūsų terminuoto indėlio sutartis bus nutraukta 2019 m. vasario 1 d., išskyrus įkeistus indėlius, kurie naudojami kaip prievolių užtikrinimo priemonės.
    • Indėlio suma ir iki termino pabaigos susikaupusios palūkanos 2019 m. vasario 1 d. bus pervestos į Jūsų einamąją sąskaitą.
  • Investicinių paslaugų teikimo sutartis

    Ką turėtumėte žinoti?

    • Jūsų Investicinių paslaugų teikimo sutartis bus nutraukta 2019 m. vasario 2 d. Tačiau, jei pasaugos sąskaitoje daugiau nei du mėnesius nebuvo finansinių priemonių arba toje sąskaitoje nebuvo atlikta jokių sandorių, bankas nutrauks Jūsų investicinių paslaugų teikimo sutartį anksčiau- nuo 2018 m. gruodžio 8 d.
    • Vertybinių popierių pirkimo pavedimai nuo 2019 m. sausio 30 d. nebebus priimami.
    • Iki 2019 m. vasario 2 d. nemokamai galėsite atlikti šias vertybinių popierių operacijas:
      – Pervesti vertybinius popierius;
      – Parduoti „Danske Invest“ investicinių fondų vienetus.

Mokėjimo kortelės

  • Debeto kortelės

    Ką turėtumėte žinoti?

    • Jūsų mokėjimo kortelės (-ių) sutartis/paslauga bus nutraukta ir kortelės sąskaita uždaryta 2019 m. kovo 2 d.
    • Vykdant mokėjimo kortelių uždarymo procedūrą, Jūsų mokėjimo kortelių veikimas bus sustabdytas ir negalėsite atlikti jokių operacijų nuo 2019 m. vasario 1 d.
    • Sustabdžius kortelės veikimą, stabdomas mėnesinio kortelės aptarnavimo mokesčio (jeigu taikomas) skaičiavimas ir nuo sąskaitos nurašomi komisiniai mokesčiai, todėl prašome užtikrinti, kad sąskaitoje būtų pakankamai lėšų mokesčiams nurašyti.

    Ką turėtumėte padaryti?

    • Rekomenduojame Jums ne vėliau kaip 2019 m. kovo 1 d. 17:00 val. pervesti Jūsų kortelės sąskaitoje esančių lėšų likutį į Jūsų sąskaitą, esančią pas kitą paslaugų tiekėją. Jeigu nutraukus Sutartį jūsų sąskaitoje bus likusių lėšų, norėdami jas pervesti turėsite pateikti prašymą Banke (Saltoniškių 2, Vilnius).
    • Rekomenduojame išsisaugoti pastarųjų trejų metų sąskaitos išrašus iš Danske eBanko (instrukcija).
  • Kredito kortelės be kredito limito

    Ką turėtumėte žinoti?

    • Jūsų mokėjimo kortelės (-ių) sutartis/paslauga bus nutraukta ir kortelės sąskaita bus uždaryta 2019 m. kovo 2 d.
    • Vykdant mokėjimo kortelių uždarymo procedūrą, Jūsų mokėjimo kortelių veikimas bus sustabdytas ir negalėsite atlikti jokių operacijų nuo 2019 m. vasario 1 d.
    • Sustabdžius kortelės veikimą, stabdomas metinio kortelės aptarnavimo mokesčio ir metinio kortelės sąskaitos tvarkymo mokesčio (jeigu taikomi) skaičiavimas ir nuo sąskaitos nurašomi komisiniai mokesčiai, todėl prašome užtikrinti, kad sąskaitoje būtų pakankamai lėšų mokesčiams nurašyti.
    • Jeigu naudojatės „Priority Pass“ kortele, 2019 m. vasario 1 d. ši kortelė nustos veikti.
    • Kelionių draudimas galios iki 2019 m. kovo 2 d.

    Ką turite padaryti?

    • Rekomenduojame Jums ne vėliau kaip 2019 m. kovo 1 d. 17:00 val. pervesti Jūsų kortelės sąskaitoje esančių lėšų likutį į Jūsų sąskaitą kito paslaugų teikėjo įstaigoje. Jeigu nutraukus Sutartį jūsų sąskaitoje bus likusių lėšų, norėdami jas pervesti turėsite pateikti prašymą Banke (Saltoniškių 2, Vilnius).
    • Rekomenduojame išsisaugoti pastarųjų trejų metų sąskaitos išrašus iš Danske eBanko(instrukcija).

Elektroninės paslaugos

  • Elektroninės paslaugos (Danske eBank, Danske mBank, Telefoninė bankininkystė, SMS pranešimai)

    Ką turėtumėte žinoti?

    • Bankas ir toliau teiks elektronines paslaugas, tačiau Telefoninės bankininkystės ir Danske SMS pranešimų paslaugos nebus teikiamos nuo 2019 m. vasario 2 d.

  • „Bank Link“ (autorizavimas ir mokėjimo paslaugos)

    Ką turėtumėte žinoti?

    • „Bank Link“ sutartis bus nutraukta 2019 m. vasario 2 d.
    • Nuo 2019 m. vasario 2 d. nebegalėsite Jūsų portale klientams teikti autorizavimo ir mokėjimo paslaugų per „Danske eBanką“.

    Ką turėtumėte padaryti?

    • Prašome užtikrinti, kad iš Jūsų portalo būtų pašalinta informacija apie „Danske Bank Link“, o mokėjimo ir prisijungimo per „Danske eBanką“ funkcija būtų išjungta 2019 m. vasario 2 d.

  • PGP išrašai

    Ką turėtumėte žinoti?

    • PGP išrašų paslaugos teikimas nutraukiamas nuo 2019 m. vasario 2 d.
    • Paskutinis PGP išrašas bus nusiųstas 2019 m. vasario 1 d.

    Ką turėtumėte padaryti?

    • Rekomenduojame išsisaugoti pastarųjų trejų metų Sąskaitos išrašus iš Danske eBanko (instrukcija).

Mokėjimai ir grynųjų pinigų valdymas

  • Mokėjimo pavedimai

    Ką turėtumėte žinoti?

    • Galite atlikti mokėjimus į „Danske Bank" sąskaitas ir iš jų be apribojimų, kol Jūsų sąskaita yra atidaryta.

  • El. sąskaita

    Ką turėtumėte žinoti?

    • E. sąskaitas galima bus gauti tol, kol galios Jūsų sąskaita.
    • E. sąskaitos automatinio mokėjimo sutartis bus nutraukta 2019 m. vasario 2 d.
    • Neapmokėtų E. sąskaitų atveju ir, jei automatinio mokėjimo sutartyje nurodyta mokėjimo diena yra vėliau nei 2019 m. vasario 1 d., mokėjimą turi inicijuoti klientas (automatinis mokėjimas nebus vykdomas).
    • Jei po 2019 m. vasario 1 d. gausite E. sąskaitas, turėsite atlikti visus atitinkamus mokėjimus.

    Ką turėtumėte padaryti?

    •  Prašome užsisakyti E. sąskaitas ir, jei pageidaujate, jų automatinį mokėjimą pas kitą mokėjimo palaugų teikėją. Rekomenduojame tai padaryti iki 2018 m. gruodžio 31 d. Tai padės išvengti sąskaitų faktūrų neapmokėjimo.
    • Norėdami perkelti E. sąskaitas pas kitą mokėjimo paslaugų tiekėją, savo paslaugų tiekėjui (pvz. elektros tiekimo įmonei) turite pateikti naują E. sąskaitos užsakymą. Tai galite padaryti savo naujojo mokėjimo paslaugų tiekėjo internetiniame puslapyje arba klientų aptarnavimo filiale. Gavęs naują E. sąskaitos užsakymą, mokėjimo paslaugų teikėjas pradės siųsti Jūsų E. sąskaitas į Jūsų naujajam mokėjimo paslaugų teikėjui (ir nustos jas siųsti „Danske Bank”).
  • Nuolatiniai mokėjimai

    Ką turėtumėte žinoti?

    • Nuolatinių mokėjimų sutartis bus nutraukta 2019 m. vasario 2 d.
    • Paskutinį kartą mokėjimas bus įvykdytas ir perduotas gavėjui 2019 m. vasario 1 d.

    Ką turėtumėte padaryti?

    • Jeigu norite ir toliau naudotis nuolatinių mokėjimų paslauga, rekomenduojame sudaryti naujas atitinkamų mokėjimų sutartis su kitu mokėjimų paslaugų teikėju.

Finansų rinkos

Kainodara

  • Paketas „Platinum"

    Ką turėtumėte žinoti?

    • 2018 m. gruodžio 8 d. bankas nutrauks Jūsų Susitarimą dėl Paslaugų rinkinio / Paslaugų rinkinio Platinum ir nuo 2018 m. gruodžio 9 d. Jums bus taikomi standartiniai paslaugų įkainiai.
  • Privačios bankininkystės programa

    Ką turėtumėte žinoti?

    • 2018 m. gruodžio 8 d. bankas nutrauks Jūsų Susitarimą dėl Privačios bankininkystės programos ir nuo 2018 m. gruodžio 9 d. Jums bus taikomi standartiniai paslaugų įkainiai.

Ar turite klausimų?

Jeigu turite klausimų, prašome skambinti tel. 1636, kreiptis į banko vadybininką, arba apsilankyti mūsų Banko verslo centre (Saltoniškių 2, Vilnius).