Skip to main content

Informacija apie paslaugų nutraukimą

Šie pakeitimai turi įtakos klientams, kurie 2018 m. lapkričio 20 d. gavo pranešimą, informuojantį apie santykių su Banku nutraukimą.

 

Kaip buvo pranešta anksčiau, „Danske Bank“ vienodina verslo modelį užsienio rinkose ir Baltijos šalyse nuo šiol koncentruosis išskirtinai į tarptautinių grupės klientų ir globalių korporacijų aptarnavimą.

Sprendimas priimtas atsižvelgiant į tai, kad būtent šiam klientų segmentui „Danske Bank“ Baltijos šalyse gali sukurti didžiausią pridėtinę vertę. 

Sprendimas taip pat reiškia, kad bankas Baltijos šalyse nebeteiks paslaugų naujiems ir esamiems vietos verslo ir privačios bankininkystės klientams.

Banko sąskaitos

Kredito sutartys

Taupymas ir investavimas

Mokėjimo kortelės

Elektroninės paslaugos

Mokėjimai ir grynųjų pinigų valdymas

Finansų rinkos

Kainodara

Ar turite klausimų?

Jeigu turite klausimų, prašome skambinti tel. +370 5 215 6666, kreiptis į banko vadybininką, arba apsilankyti mūsų Banko verslo centre (Saltoniškių 2, Vilnius).