„Danske Bank“ Lietuvoje

„Danske Bank“ yra Šiaurės Europos regiono bankas, veikiantis 12-oje šalių ir aptarnaujantis 3,4 milijono privačių, verslo ir institucinių klientų.
Pagrindinė „Danske Bank“ būstinė yra Kopenhagoje. 

Lietuvoje bankinę veiklą „Danske Bank“ palaipsniui likviduoja. Dėl šios priežasties bankas nebesudaro naujų sutarčių su klientais.
Tačiau čia, Lietuvoje, „Danske Bank“ toliau stiprina savo kompetencijos centrus, kuriuose šiandien dirba daugiau kaip 18% visų „Danske Bank“ Grupės darbuotojų. Vilniuje ir Kaune įsikūrusiuose „Danske Bank“ Globalių paslaugų ir IT centruose kuriamos ir teikiamos paslaugos banko klientams 12-oje pasaulio šalių.

„Danske Bank“ Globalių paslaugų centras


2012 metais Lietuvoje įkurtas „Danske Bank“ Globalių paslaugų centras (GSL) šiandien yra vienas didžiausių paslaugų centrų Lietuvoje. Visi 2800+ GSL darbuotojų dirba globaliose komandose, dalindamiesi atsakomybėmis ir žiniomis su kolegomis Skandinavijos šalyse.

Dauguma komandų GSL specializuojasi finansinių operacijų (finansų rinkų, mokėjimų, kasdieninės bankininkystės, didelių ir institucinių klientų konsultavimo, finansinių nusikaltimų prevencijos ir kt.) ir nebankinių paslaugų (teisė, rizikų valdymas, verslo plėtra, pirkimai ir kt.) srityse.  

„Danske Bank“ Grupės IT paslaugų centras


„Danske Bank“ Grupės IT centras (DGITL), kaip „Danske Bank“ Grupės IT padalinio, kuriančio ir palaikančio elektroninius finansinius sprendimus banko klientams, dalis, įkurtas 2014 metais. DGITL šiandien dirba daugiau nei 1100 IT profesionalų.

DGITL sudaro du pagrindiniai struktūriniai padaliniai: IT infrastruktūros (infrastructure) ir plėtros (development). Dirbdami drauge su „Danske Bank“ Grupės kolegomis, DGITL kuria inovatyvius ateities bankininkystės sprendimus privatiems, verslo ir instituciniams klientams visoje Šiaurės Europoje.