Siekdama suvienodinti verslo modelius užsienio rinkose, šiandien „Danske Bank“ grupė paskelbė atnaujintą strategiją Baltijos šalims. Joje numatyta, kad Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje „Danske Bank“ fokusuosis išskirtinai į Šiaurės šalyse įsikūrusių ir Baltijos šalyse veiklą vykdančių įmonių bei globalių korporacijų aptarnavimą.

„Danske Bank“ grupė siekia stiprinti pozicijas Šiaurės šalių rinkose, taigi atitinkamai veiklos strategiją pritaikome ir Baltijos šalyse. Suvienodindami klientų aptarnavimo modelius užsienyje, galėsime labiau išnaudoti savo patirtį bei globalias paslaugas ir sprendimus“, - sako Frederik Bjørn, „Danske Bank“ grupės Tarptautinės verslo bankininkystės vykdantysis viceprezidentas.

Pasak jo, šiais pokyčiais siekiama pasiūlyti vieningas bankines paslaugas ir klientų aptarnavimo modelį, kuris Baltijos šalyse būtų toks pat, koks yra, pavyzdžiui Vokietijoje ar Lenkijoje. „Šis sprendimas, žinoma, turės įtakos verslo apimtims Baltijos šalyse, tačiau veiklos mažinimas vyks palaipsniui, o vietiniai klientai kurį laiką bus aptarnaujami kaip įprasta. Savo esamus įsipareigojimus klientams vykdysime kaip sutarta“, - teigia Frederik Bjørn.

Kol kas esamiems vietiniams klientams pokyčiai nebus reikšmingi

Pasitraukimas iš vietinio verslo ir privačios bankininkystės segmentų vyks palaipsniui. Visų pirma tai reiškia, kad bankas neteiks paslaugų naujiems klientams.

Vietiniai verslo ir privačios bankininkystės klientai kurį laiką bus aptarnaujami įprastai, bankas vykdys visus savo įsipareigojimus. Paskolos bus aptarnaujamos pagal sutartyse numatytas sąlygas, liks galioti indėlių bei kitų paslaugų teikimo sutartys. Kasdienės bankininkystės paslaugos taip pat bus teikiamos iki atskiro informavimo. Vis dėlto, verslo santykiai su klientais nebus plečiami, nebus sudaromos naujos finansinių paslaugų sutartys.

Šiuo metu klientai neturi imtis jokių veiksmų. Apie paslaugų pokyčius bankas klientus informuos iš anksto.

Lietuvoje „Danske Bank“ toliau auga

„Danske Bank“ paslaugų centrų plėtrai Lietuvoje naujoji strategija įtakos neturės.

„Lietuvoje veikiantys IT ir globalių paslaugų centrai aptarnauja visą „Danske Bank“ grupę ir yra itin svarbūs paslaugų teikimo grandinėje. Čia kuriami inovatyvūs bankininkystės sprendimai, užtikrinantys, greitą ir kokybišką mūsų klientų aptarnavimą“, - sako Frederik Bjørn.

„Danske Bank“ IT ir Globalių paslaugų centrų plėtra Lietuvoje vyks kaip planuota. Šiuo metu „Danske Bank“ paslaugų centruose dirba 2300 įvairios kvalifikacijos specialistų.

 

Nuo šiol „Danske Bank“ Grupė atskirai nebeskelbs Baltijos šalių filialų finansinių rezultatų. Jie bus konsoliduotai pateikiami bendrose „Danske Bank“ Grupės finansinėse ataskaitose.

 

Kontaktai žiniasklaidai

Vaida Bičkutė
Atstovė ryšiams su visuomene, „Danske Bank“
Mob. +370 612 070 79
Tel. 8 (5) 2156062

El.p.: vaida.bickute@danskebank.lt