Keičiasi klientų aptarnavimas „Danske Bank“ padaliniuose

Siekdamas suvienodinti verslo modelį užsienio rinkose, „Danske Bank“ savo tolimesnę veiklą Baltijos šalyse koncentruos išskirtinai tik į Šiaurės šalių dukterinių įmonių ir globalių organizacijų aptarnavimą.

Atsižvelgdami į šią strategiją optimizuojame „Danske Bank“ klientų aptarnavimo padalinių tinklą Lietuvoje. Ilgainiui klientus aptarnausime Vilniaus mieste įsikūrusioje „Danske Bank“ pagrindinėje būstinėje (Saltoniškių g. 2, LT-08500, Vilnius) bei tęsime aptarnavimą nuotoliniu būdu (tel. 1636, „Danske eBankas“ ir kt.). 

Pranešame jog regioniniai klientų aptarnavimo padaliniai savo veiklą nutrauks:

  • Šiaulių klientų aptarnavimo padalinys (Dvaro g. 43, LT-76345, Šiauliai) - š. m. rugsėjo 28 d.;
  • Kauno klientų aptarnavimo padalinys (Jonavos g. 7, LT-44192, Kaunas) - š. m. lapkričio 23 d.;
  • Klaipėdos klientų aptarnavimo padalinys (Taikos pr. 48B, LT-91213, Klaipėda) - š. m. lapkričio 23 d.  

Kilus klausimams, skambinkite telefonu 1636.