Siekdamas suvienodinti verslo modelį užsienio rinkose, „Danske Bank“ savo tolimesnę veiklą Baltijos šalyse koncentruos išskirtinai tik į Šiaurės šalių dukterinių įmonių ir globalių organizacijų aptarnavimą.
Atsižvelgdami į šią strategiją optimizuojame „Danske Bank“ klientų aptarnavimo padalinių tinklą Lietuvoje. Ilgainiui klientus aptarnausime Vilniaus mieste įsikūrusioje „Danske Bank“ pagrindinėje būstinėje (Saltoniškių g. 2, LT-08500, Vilnius) bei tęsime aptarnavimą nuotoliniu būdu (tel. 1636, „Danske eBankas“ ir kt.).
Pranešame jog regioniniai klientų aptarnavimo padaliniai savo veiklą nutrauks:
- Šiaulių klientų aptarnavimo padalinys (Dvaro g. 43, LT-76345, Šiauliai) - š. m. rugsėjo 28 d.;
- Kauno klientų aptarnavimo padalinys (Jonavos g. 7, LT-44192, Kaunas) - š. m. lapkričio 23 d.;
- Klaipėdos klientų aptarnavimo padalinys (Taikos pr. 48B, LT-91213, Klaipėda) - š. m. lapkričio 23 d.
Kilus klausimams, skambinkite telefonu 1636.