Kiekvienas jūsų pasiūlymas ar skundas nagrinėjamas individualiai, atsižvelgiama į konkrečią situaciją. Atkreipiame dėmesį, kad skundo forma skirta buvusių klientų klausimams nagrinėti. Visais kitais klausimais (pvz. kandidatavimas į atviras darbo pozicijas) kviečiame kreiptis adresu info@danskebank.lt.
Pagal „Danske Bank“ įteisintą skundų tvarką, kiekvienas buvęs banko klientas gali kreiptis į banką ir pateikti skundą tokiais būdais:
- Atsiųsti elektroninį „Danske eBanko“ pranešimą
- Atsiųsti el. laišką į pašto dėžutę info@danskebank.lt
- Atsiųsti laisvos formos laišką paštu adresu: Saltoniškių 7B, LT-08105 Vilnius
Jei pasirinksite pateikti laisvos formos skundą, prašome nurodyti šiuos duomenis:
- Vardą, pavardę/ įmonės pavadinimą
- Gimimo datą/ įmonės kodą
- Gyvenamosios vietos adresą
- Skundo pateikimo datą
- Skundo esmę, t.y. kokios priežastys lėmė skundo atsiradimą
- Savo reikalavimus
- Kitus turimus dokumentus/ duomenis, susijusius su skundu
- Kokiu būdu pageidaujate gauti atsakymą
Įsipareigojame atsakyti į jūsų pateiktą skundą ne vėliau kaip Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytais terminais.
Visi „Danske Bank“ gaunami skundai yra nagrinėjami vadovaujantis LR teisės aktais, banko reglamentuojamomis etikos taisyklėmis, elgesio kodeksu ir klientų aptarnavimo standartu. Mes užtikriname gautų skundų informacijos konfidencialumą.
Gavę Jūsų netenkinantį banko atsakymą arba jei atsakymo negavote per Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus terminus, turite teisę kreiptis į Lietuvos banką (adresas: Gedimino pr. 6, LT-01103 Vilnius, adresas korespondencijai: Totorių g. 4, LT-01121 Vilnius, interneto svetainės adresas: www.lb.lt), kuris ne teismo tvarka nagrinėja vartojimo ginčus dėl finansinių paslaugų.
Daugiau informacijos apie tarp kliento ir banko kilusių ginčų nagrinėjimą galite rasti Lietuvos Banko tinklalapyje.