Skip to main content

Informacija apie paslaugų nutraukimą

2018 m. rugsėjo 18 dieną klientams buvo išsiųsti laiškai, informuojantys apie santykių su banku nutraukimą ir klientų sąskaitų uždarymą. Informuotiems klientams sprendimas nutraukti sutartis įsigalios 2018 m. gruodžio 8 d. Iki šios datos bankas savo klientams rekomenduoja susirasti kitą finansų partnerį.

Kaip buvo pranešta anksčiau, „Danske Bank“ vienodina verslo modelį užsienio rinkose ir Baltijos šalyse nuo šiol koncentruosis išskirtinai į tarptautinių grupės klientų ir globalių korporacijų aptarnavimą. Sprendimas priimtas atsižvelgiant į tai, kad būtent šiam klientų segmentui „Danske Bank“ Baltijos šalyse gali sukurti didžiausią pridėtinę vertę.

Sprendimas taip pat reiškia, kad bankas Baltijos šalyse nebeaptarnaus nei naujų, nei esamų vietinių verslo ir privačios bankininkystės klientų.

Banko sąskaitos

Mokėjimo kortelės

Elektroninės paslaugos

Mokėjimai ir grynųjų pinigų valdymas

Rinkos

Kainodara

Taupymas ir investavimas

Ar turite klausimų?

  Jeigu turėtumėte klausimų, prašome skambinti tel. +370 5 215 6666, arba kreiptis į banko vadybininką, arba apsilankyti mūsų Banko skyriuje.