Paslaugų sutarčių pasikeitimai

  • Visoms „Danske Bank“ teikiamoms elektroninėms paslaugoms taikomos sąlygos bus išdėstytos naujame dokumente – Standartinėse elektroninių  paslaugų teikimo sutarties sąlygose.
  • Keisis šie mokėjimus reglamentuojantys dokumentai:
    • Standartinės mokėjimo paslaugų teikimo sąlygos
    • E. sąskaitų pateikimo mokėtojams sąlygos
    • E. sąskaitos automatinio mokėjimo paslaugos teikimo sąlygos
    • Nuolatinių mokėjimų sutarties bendroji dalis
  • Jūsų mokėjimo kortelei bus taikomos atnaujintos Standartinės mokėjimo kortelės sutarties sąlygos.
  • Bus atnaujintos Standartinės banko sąskaitos sutarties sąlygos.

Internetiniame tinklalapyje su dokumentų atnaujinimais susipažinkite detaliau. Naujieji dokumentai Jums bus taikomi, jei iki 2018 m. kovo 31 d. dėl atitinkamų paslaugų teikimo būsite sudaręs sutartį  su „Danske Bank“.

 

Atnaujinti paslaugų įkainiai

Nuo 2018 m. balandžio 1 d. įsigalios atnaujintas kainynas: apjungus paslaugas, Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje bus suvienodinti bei pakeisti daugelio banko teikiamų paslaugų pavadinimai, keisis kai kurių paslaugų teikimo mokesčiai.

 

Laikinai neveiks paslaugos internetu

Pokyčių savaitgalį – nuo 2018 m. kovo 30 d. vakaro iki balandžio 2 d. ryto „Danske Bank“ bus atliekami informacinių sistemų atnaujinimo darbai, todėl nurodytu laikotarpiu nebus teikiamos paslaugos „Danske eBanku“ ir „Danske mBanku“. Artėjant kovo 30-ajai, tikslius elektroninių paslaugų sustabdymo laikus rekomenduojame pasitikslinti dar kartą.

 

Turite klausimų?

Detalią pokyčių informaciją ir pagrindinius sutarčių pasikeitimus rasite banko tinklalapyje.

Jei turėtumėte klausimų, skambinkite telefonu 1636.