Optimizuojant „Danske Bank“ klientų aptarnavimo padalinių veiklą, š.m. gruodžio mėn. numatomi paslaugų teikimo pokyčiai:
Klientų aptarnavimas nuotoliniu būdu
2018 m. gruodžio 21 d. uždaromas „Danske Bank“ Saltoniškių klientų aptarnavimo skyrius. Nuo minėtos datos klientai bus aptarnaujami nuotoliniu būdu – „Danske eBanku“ arba bendruoju telefonu 1636. Susitikti su klientų vadybininku bus galima iš anksto užsiregistravus bendruoju telefonu ir atvykus į „Danske Bank“ pagrindinę būstinę adresu Saltoniškių 2, Vilnius.
Neliks grynųjų pinigų operacijų
Nuo 2018 m. gruodžio 21 d. bankas nebeteiks paslaugų, susijusių su grynųjų pinigų operacijomis skyriuje.
Ribojamos operacijos užsienio valiutomis
Dėl vykdomo Saltoniškių klientų aptarnavimo centro uždarymo, „Danske Bank“ pasilieka teisę riboti grynųjų pinigų operacijas užsienio valiutomis arba iš viso neteikti šių paslaugų dar iki š.m. gruodžio 21 d.
Nebeišduodamos čekių knygelės
Nuo 2018 m. lapkričio 1 d. verslo klientams nebebus išduodamos gryniesiems pinigams gauti naudojamos „Danske Bank“ čekių knygelės. 2018 gruodžio 21 d. bankas nustos teikti čekių aptarnavimo paslaugą.
Kilus klausimams, skambinkite telefonu 1636.