Keičiasi klientų aptarnavimo „Danske Bank“ Vilniaus filiale tvarka ir darbo laikas šventiniu laikotarpiu


Maloniai primename apie š.m. gruodžio mėn. įsigaliosiančius „Danske Bank“ paslaugų teikimo pokyčius.

Klientų aptarnavimas nuotoliniu būdu
2018 m. gruodžio 21 d. uždaromas „Danske Bank“ Saltoniškių klientų aptarnavimo skyrius. Nuo minėtos datos klientai bus aptarnaujami nuotoliniu būdu – „Danske eBanku“ arba bendruoju telefonu 1636. Susitikti su klientų vadybininku bus galima iš anksto užsiregistravus bendruoju telefonu ir atvykus į „Danske Bank“ pagrindinę būstinę adresu Saltoniškių 2, Vilnius.

Neliks grynųjų pinigų operacijų
Nuo 2018 m. gruodžio 21 d. bankas nebeteiks paslaugų, susijusių su grynųjų pinigų operacijomis skyriuje.

Ribojamos operacijos užsienio valiutomis
Dėl vykdomo Saltoniškių klientų aptarnavimo centro uždarymo, „Danske Bank“ pasilieka teisę riboti grynųjų pinigų operacijas užsienio valiutomis arba iš viso neteikti šių paslaugų dar iki š.m. gruodžio 21 d.

Banko darbo laikas šventiniu laikotarpiu
Š.m. gruodžio 22 – 26 d., taip pat sausio 1 d. nebus vykdomi tarpbankiniai (tarp skirtingų bankų) mokėjimai. Minimu laikotarpiu nebus vykdomi ir periodiniai mokėjimai.
Norėdami įvykdyti tarpbankinį pavedimą dar iki šventinio Kalėdų savaitgalio, vėliausiai jį turite atlikti gruodžio 21 d., iki 16.30 val. Kitu atveju, pinigai bus įskaityti tik artimiausią darbo dieną, t.y. gruodžio 27 d.
Norėdami tarpbankinį pavedimą atlikti iki Naujųjų metų, vėliausiai jį turite atlikti iki gruodžio 31 d., iki 16.30 val. Kitu atveju, pinigai bus įskaityti tik artimiausią darbo dieną, t.y. sausio 2 d.
Pavedimai banko viduje, taip pat atsiskaitymai debeto ir kredito kortelėmis, pinigų išėmimo operacijos bankomatuose ir „Perlo“ terminaluose, švenčių dienomis veiks kaip įprasta.

Kilus klausimams, skambinkite telefonu 1636.