Pastarosiomis dienomis suaktyvėjo piktavalių asmenų mėginimas SMS žinutėmis išvilioti iš bankų klientų konfidencialius duomenis, siunčiant klaidingas nuorodas į neva elektroninės bankininkystės sistemą. „Danske Bank“ ragina gyventojus ir įmones išlikti budriais, nuorodų neatidarinėti ir neatskleisti duomenų, susijusių su prisijungimo kodais, slaptažodžiais ar kontaktine informacija.
Piktavaliai bankų klientų duomenis bando išvilioti ir siųsdami elektroninius laiškus iš falsifikuotų pašto dėžučių su nuorodomis ar netikromis sąskaitomis-faktūromis. Tokios atakos paprastai nėra nukreiptos į vienos finansų institucijos klientus. Sukčių duomenų bazes sudaro daugybė skirtingų adresų, o laiškai siunčiami tikintis surasti bent keletą asmenų, besinaudojančių vieno ar kito banko paslaugomis.
Bankas primena, kad nei SMS žinutėmis, nei elektroniniu paštu klientams nesiunčia aktyvių nuorodų, prašydamas prisijungti prie elektroninės bankininkystės sistemos, taip pat niekuomet neprašo atskleisti konfidencialių duomenų.
Piktavaliai bankų klientų duomenis bando išvilioti ir siųsdami elektroninius laiškus iš falsifikuotų pašto dėžučių su nuorodomis ar netikromis sąskaitomis-faktūromis. Tokios atakos paprastai nėra nukreiptos į vienos finansų institucijos klientus. Sukčių duomenų bazes sudaro daugybė skirtingų adresų, o laiškai siunčiami tikintis surasti bent keletą asmenų, besinaudojančių vieno ar kito banko paslaugomis.
Bankas primena, kad nei SMS žinutėmis, nei elektroniniu paštu klientams nesiunčia aktyvių nuorodų, prašydamas prisijungti prie elektroninės bankininkystės sistemos, taip pat niekuomet neprašo atskleisti konfidencialių duomenų.