„Danske Bank“ Globalių paslaugų centras Lietuvoje turi naują vadovę. Po šių metų vasario mėnesį įvykusių pokyčių, kai pareigas paliko septynerius metus jas ėjusi Rosita Vasilkevičiūtė, į jos vietą stoja daugiau nei trejus metus „Danske Bank“ dirbanti Aistė Gataveckienė. Ji iki šiol vadovavo globaliam „Danske Bank“ Grupės paslaugų departamentui, o dabar, tęsdama šias funkcijas, perima ir Globalių paslaugų centro vadovės pareigas. Naujoji vadovė pareigas eiti pradėjo nuo kovo 17 d.

 

„Džiaugiuosi, kad Aistė sutiko tapti strateginio „Danske Bank“ organizacinio vieneto, palaikančio didžiąją dalį mūsų verslo padalinių, vadove. Ambicingos Aistės idėjos, stiprūs vadovavimo įgūdžiai ir vertybės nekelia abejonių, kad Globalių paslaugų centras ir toliau vaidins svarbų vaidmenį banke“, – sako Robas de Ridderis, Klientų aptarnavimo skyriaus vadovas.

Teisės magistro studijas Vilniaus universitete baigusi A. Gataveckienė į „Danske Bank“ atėjo 2016 m. ir užėmė Pinigų plovimo prevencijos plėtros bei Vykdymo skyriaus vadovės Lietuvoje pareigas. 2018 m. ji buvo paskirta globalaus „Danske Bank“ Grupės Paslaugų departamento vadove.

 

„Esu dėkinga už įvertinimą ir suteiktą pasitikėjimą. Iki šiol Globaliam paslaugų centrui vadovavusi Rosita Vasilkevičiūtė padarė milžinišką įdirbį tiek atsigręžiant į verslo poreikius, tiek įtvirtinant „Danske Bank“ kaip vieną didžiausių ir profesionalų tarpe labiausiai vertinamų šalies darbdavių. Į naujas pareigas stoju iššūkių laikotarpiu, tačiau tai, kaip iki šiol su jais susidorojome kartu su komanda, man suteikia daug pasitikėjimo, kiek daug dar galime nuveikti tobulindami globalių Banko klientų patirtį, teikiamas paslaugas ir Lietuvoje kuriamus sprendimus, ir, žinoma, šalyje kurdami vieną geriausių vietų dirbti talentams“, – teigia A. Gataveckienė.

 

Šiandien „Danske Bank“ yra viena didžiausių organizacijų Lietuvoje, iš viso buriančių per 4000 darbuotojų ir viena reikšmingiausių mokesčių mokėtojų šalyje (2019 m. sumokėtų mokesčių valstybei suma siekė 51,5 mln. Eur).

 

2012 m. Lietuvoje įsteigtas Globalių paslaugų centras per septynerius veiklos metus iš nedidelio specializuoto operacijų padalinio užaugo iki daugelį banko veiklos sričių apimančio kompetencijų centro su 3 tūkstančiais darbuotojų, dirbančių globaliose komandose.

 

Organizacija skiria prioritetą darbuotojų ugdymui, tobulėjimui ir atsakingo verslo standartams tiek banko klientams, tiek visuomenės mastu. 

 

Šiuo metu grupės mastu darbuotojų Lietuvoje skaičius sudaro 18 proc. visos organizacijos.