„Personal & Business Customers Services“ srityje dirbantys specialistai teikia kasdienę pagalbą privatiems ir verslo klientams visais jų gyvenimo etapais.
Ypatingas įsigilinimas į klientų poreikius leidžia jiems pasiūlyti tinkamiausias paslaugas ir produktus.
Ši sritis suteikia puikią galimybę susipažinti su bankininkyste ir rasti terpę, kurioje norisi augti ir tobulėti.
Šios srities specialistai kasdien tobulėja mokydamiesi vieni iš kitų ir keisdamiesi „know-how“ tarptautiniu lygmeniu.
Kasdienė pagalba privatiems ir verslo klientams visais jų gyvenimo etapais – taip trumpai galima apibūdinti „Personal & Business Customers Services“ srityje veikiančių „Danske Bank“ specialistų darbą. Visgi, šios srities vadovė Irina Kundrotienė siūlo neapsigauti abstrakčiai skambančiu apibūdinimu. Ji pastebi, kad šioje srityje dirbantys specialistai banko klientams Skandinavijos šalyse ir Šiaurės Airijoje padeda atlikti šimtus įvairiausių funkcijų – nuo paskolos būstui privačiam klientui iki verslo plėtros įmonėms.
„Viskas prasideda nuo momento, kai klientas prisijungia prie banko ar įmonė atsidaro sąskaitą banke. Atliekame visas su kliento pasitikimu susijusias funkcijas – pradedant sąskaitos atidarymu ir paslaugų priskyrimu. Vėlesniuose etapuose klientams atsiranda vis daugiau poreikių, o paslaugų spektras nuolat platėja. Pavyzdžiui, jauna pora perka būstą ir kreipiasi į mus dėl paskolos. Tuo tarpu verslo klientams teikiame įvairias paslaugas reikalingas jų verslo plėtrai, augimui“, – pasakoja I. Kundrotienė.
„Personal & Business Customers Services“ srityje „Danske Bank“ grupės mastu dirba virš 1000 specialistų, o beveik 500 jų – Lietuvoje. Pasak I. Kundrotienės, ši sritis yra skirstoma į keturias pagrindines dalis: „Everyday Banking Individuals“, „Welcoming & Orchestration”, „Buying & Owning Real Estate HUB“, „Business Financing“ ir „Asset Finance“.
I. Kundrotienės teigimu, „Personal & Business Customers Services“ sritis yra išties ypatinga ir patraukli, nes suteikia specialistams galimybę įsigilinus į klientus ir jų poreikius pasiūlyti tinkamiausias paslaugas ir produktus.
„Galbūt gali atrodyti, kad mūsų kasdieniame darbe vyrauja tik įvairių dokumentų tvarkymas, tačiau yra priešingai. Kiekvienas gali save išreikšti pagal savo poreikį – įsitraukti į projektus, vesti mokymus, dalyvauti robotizacijos projektuose ar įgyvendinti visiškai naują įdėją nuo pradžios iki galo. Konkrečios užduoties atveju turime visus reikalus tvarkyti būtent su klientu, kalbėtis su juo ir darbas tampa glaudžiai susijęs su vadybinių įgūdžių lavinimu. Jeigu dirbame su verslo klientų finansavimu, vertindami dokumentus ir užklausas, turime pateikti klientui jam tinkamiausią pasiūlymą. Šiuo atveju svarbu išmanyti įmonės finansus, mokėti skaityti „tarp eilučių“, suprasti, koks yra kliento poreikis ir įvertinti riziką bei priimti konkrečius sprendimus“, – kalba I. Kundrotienė.
Paklausta, kokiomis savybėmis ir kompetencijomis pasižymintys specialistai dirba ar galėtų dirbti „Personal & Business Customers Services“ srityje, I. Kundrotienė įvardija smalsumą, atidumą detalėms, loginį mąstymą, gebėjimą dirbti komandoje ir norą augti kartu su organizacija.
„Anksčiau labai daug dėmesio skyrėme darbuotojų išsilavinimui, specifinėms jų žinioms. Tačiau šiandien, paslaugų centro veiklai Lietuvoje įsibėgėjus ir turint daug aiškiai aprašytų procesų, veiklos standartų, požiūris į patį išsilavinimą yra pasikeitęs. Neretai stipriau nei specifines žinias akcentuojame potencialaus darbuotojo savybes: smalsumą, atidumą detalėms, loginį mąstymą, puikias anglų kalbos žinias, imlumą naujovėms, skaitmeninį raštingumą“, – teigia I. Kundrotienė.
Ji akcentuoja, kad ši sritis suteikia puikią galimybę susipažinti su pačia bankininkyste ir rasti terpę, kurioje darbuotojas nori augti ir tobulėti. Pasak I. Kundrotienės, šioje srityje laukiami įvairaus, net ir humanitarinės pakraipos, išsilavinimo darbuotojai. Svarbiausia, kad jie domėtųsi darbu su klientais, dokumentais ir galimybėmis augti bankininkystės srityje.
I. Kundrotienė taip pat pasakoja apie galimybes mokytis ir kasdien įgyti vis naujų žinių, o vienu naujausių „Personal & Business Customers Services“ komandų inicijuotų projektų – „Housing Academy“ – domisi ir darbuotojai iš kitų „Danske Bank“ sričių. „Housing Academy“ dalyvaujantys specialistai sužino daug naudingos informacijos apie Danijos nekilnojamojo turto subtilybes, kurios itin praverčia kasdieniame darbe. Aš pati dalyvavau pačiame pirmame kurse, kuriame dėstytojas iš Danijos kalbėjo apie refinansavimą ir nors iki tol galvojau, kad šis procesas čia vyksta lygiai taip pat kaip ir Lietuvoje, išaiškėjo įvairių specifinių dalykų ir momentų. Tokios žinios yra labai svarbios ir visiškai pakeičia požiūri į konkrečios šalies rinką. Šia iniciatyva mes labai didžiuojamės, ja taip pat domisi ir kolegos iš kitų sričių, kurie taip pat galvoja apie panašias iniciatyvas“, – kalba I. Kundrotienė.
Ar matai save dirbant „Personal & Business Customers Services“ srityje? Jei puikiai kalbi angliškai, o gal net daniškai ar norvegiškai, domiesi bankininkystės naujienomis ir turi žvitrią akį detalėms? Aplikuok į šiuo metu atviras pozicijas:
Officer within Meeting Preparation (Danish language)
Junior Operations Officer in Customer Financing team (Norwegian language)
Operations Officer in Customer Financing team (Norwegian language)
Kitų darbo pasiūlymų ieškok čia!