Skip to main content

„Danske Bank“ Žmogiškųjų išteklių komanda rūpinasi sėkminga darbuotojų kelione organizacijoje

Indrė Sakalauskienė, „Danske Bank“ Žmogiškųjų išteklių vadovė Lietuvoje

  • „Danske Bank“ HR specialistai lydi darbuotojus per visą jų kelionę organizacijoje ir padeda užtikrinti, kad ji būtų kuo sėkmingesnė.

  • HR specialistai Lietuvoje dirba kaip globalaus „Danske Bank“ HR padalinio dalis, tad savo darbe kasdien vadovaujasi geriausiomis tarptautinėmis praktikomis.

  • „Danske Bank“ HR specialistams suteikia visas tobulėjimo ir augimo galimybes.
  • Šiuo metu aktyviai ieškome naujų komandos narių, norinčių papildyti HR atrankų ir procesų administravimo komandas – informacijos ieškok čia.

Su šia, apie 100 savo srities specialistų buriančia komanda, bent kartą yra susitikęs kone kiekvienas „Danske Bank“ darbuotojas. Pradedant darbuotojų atrankos procesais ir baigiant kvalifikacijos kėlimu bei vadovų konsultavimu – Žmogiškųjų išteklių (HR) komanda lydi „Danske Bank“ darbuotojus per visą jų kelionę organizacijoje.

„Danske Bank“ Žmogiškųjų išteklių vadovė Lietuvoje Indrė Sakalauskienė pasakoja, kad jos vadovaujamą komandą sudaro skirtingų sričių HR specialistai, kuriuos vienija tikslas užtikrinti, kad organizacijos darbuotojai nuo pirmos iki paskutinės jų dienos banke jaustų rūpestį, saugumą ir nuolatinio tobulėjimo galimybes. Lietuvoje dirbančios komandos glaudžiai bendradarbiauja ir su komandomis užsienyje, taip semiasi gerųjų praktikų, o taip pat dalijasi mūsų šalyje įdiegtais ir pasiteisinusiais sprendimais visos grupės mastu.

„Kolegos Lietuvoje dirba kaip globalaus „Danske Bank“ HR padalinio dalis, todėl savo darbe kasdien vadovaujasi geriausiomis tarptautinėmis praktikomis, nuolat stebi ne tik Lietuvos, bet ir tarptautinės rinkos tendencijas ir geba iš jų pasiimti geriausią bei sėkmingai pritaikyti mūsų organizacijoje. Komanda taip pat ne tik naudojasi, bet ir prisideda prie globalių sprendimų kūrimo, kurie įsitvirtina visoje grupėje“, – teigia Indrė.

I. Sakalauskienė išskiria šešias pagrindines HR specialistų sritis „Danske Bank“: HR atrankų specialistai, atlyginimų ir papildomų naudų darbuotojams specialistai, darbuotojų mokymų ir ugdymo konsultantai, HR partneriai, HR procesų administravimo specialistai bei darbo teisės specialistai. 

„HR atrankų specialistai užsiima atrankų organizavimu ir vedimu, glaudžiai bendradarbiauja su darbinančiais vadovais. Ši komanda taip pat intensyviai dirba kurdama talentų pritraukimo strategijas – ieško efektyviausių darbuotojų paieškos ir samdos būdų, užtikrina, kad „Danske Bank“ būtų matomas ten, kur renkasi daugiausiai potencialių kandidatų“, – pasakoja HR vadovė.

Už darbuotojų atlyginimus ir papildomas naudas atsakingi specialistai savo kasdieniame darbe siekia užtikrinti teisingą atlygio sistemą visiems darbuotojams bei pasiūlyti jiems patrauklų ir motyvuojantį papildomų naudų paketą, pavyzdžiui, gyvybės ir sveikatos draudimą, III pensijų pakopą, papildomas atostogų dienas ar vienkartinę išmoką darbo vietai namuose įsirengti. 

Kita ne mažiau svarbi HR specialistų dalis – darbuotojų mokymų ir ugdymo konsultantai – remiasi geriausiomis praktikomis, siekdami sukurti darbo aplinką, kuri ne tik skatintų, bet ir sudarytų visas sąlygas darbuotojams kokybiškai augti tiek profesinėje, tiek ir asmeninių įgūdžių tobulinimo srityje.

I. Sakalauskienė išskiria ir HR partnerius arba vadovų konsultantus, kurie dirba kartu su vadovais visais su darbuotojais susijusiais klausimais ir atstovauja kone visas organizacijos HR sritis – nuo samdymo strategijos iki augimo galimybių ir atlygio.

„Svarbu nepamiršti ir HR procesų administravimo komandų, kurios rūpinasi ne tik darbuotojais, dirbančiais mūsų šalyje, bet ir kitose „Danske Bank“ lokacijose. Šie specialistai rūpinasi darbuotojo kelione nuo prisijungimo prie organizacijos iki pat išėjimo, užtikrina savalaikį ir sklandų algų išmokėjimą bei sprendžia specifinius apmokestinimo klausimus, administruoja darbuotojų mokymus, dokumentuoja ir įgyvendina jų judėjimą organizacijoje organizacinių pokyčių metu, o taip pat inicijuoja darbuotojų patirties gerinimą tobulinat HR įrankius ir procesus“, – su HR procesų administravimo komandų veikla supažindina I. Sakalauskienė. 

Pasakodama apie savybes, kurios yra reikalingos „Danske Bank“ dirbančiam HR specialistui, I. Sakalauskienė pamini pozityvumą, dėmesį detalėms, empatiją bei norą prisidėti prie nuolatinio kolegų tobulėjimo ir dar geresnės organizacijos kūrimo, o kartu augti ir pačiam. Ji pastebi, kad HR komandą sudaro darbuotojai, įgiję išsilavinimą organizacijų vadybos, personalo vadybos, psichologijos srityse, tačiau didesnis dėmesys dažnai yra kreipiamas būtent į asmenines savybes ir požiūrį, o reikalingos kompetencijos yra lavinamos įvairių vidinių mokymų organizacijoje metu. 

„Mūsų komandą sudaro darbuotojai su labai įvairia darbo patirtimi priklausomai nuo jų užimamos pozicijos. Turime ir jaunųjų specialistų, kuriems padedame kaupti žinių bagažą, o taip pat – patyrusių HR ekspertų, galinčių pasigirti patirtimi sukaupta didelėse tarptautinėse organizacijose. „Danske Bank“ suteikiame darbuotojams visas galimybes augti ir tobulinti savo kompetencijas ir visada laukiame kandidatų, kurie savo gyvenimo neįsivaizduoja be HR bei paprasčiausios pagalbos žmonėms. Šiuo metu aktyviai ieškome naujų komandos narių, norinčių papildyti HR atrankų ir procesų administravimo komandas. Gal tai tu?“, – apie atviras pozicijas kalba I. Sakalauskienė.

Svajoji pradėti karjerą HR srityje, o gal esi patyręs specialistas ir nori toliau augti tarptautinėje organizacijoje? Daugiau informacijos ieškok čia!